80

geigy. cadernos. bulletins

090819_geigy_1

090819_geigy_2

090819_geigy_3

090819_geigy_4

090819_geigy_5

090819_geigy_6

090819_geigy_7

090819_geigy_8

090819_geigy_8b

090819_geigy_9

090819_geigy_14

090819_geigy_10

090819_geigy_11

090819_geigy_12

090819_geigy_16

geheimnis der sterne. o segredo das estrelas. basel. 15,5×15,5 cm

im schatten der nacht. á sombra da noite. basel. 15,5×15,5 cm

goma. das basler gorillakind. goma. unha cria de gorila de basel. deseño igildo biesele. basel. 1959. 15,5×15,5 cm

das bild der depression. unha descripción da depresión. basel. 17×24 cm.

deseño. departamento de deseño e publicidade de geigy, encabezado por max schmid.

max schmid formouse na ‘allgemeine gewerbeschule’ de basel e tivo como profesores e emil ruder e armin hofmann.

durante os anos 50 e 60 traballaron para o departamento de publicidade de geigy, ben como traballadores internos, ou por medio de colaboracións externas, deseñadores como karl gerstner, o propio armin hofmann, nelly rudin, igildo biesele (deseñador do caderno ‘goma’), fridolin müller ou gérard ifert.

geigy foi unha das principais e primeiras empresas en adoptar as ideas da nova tipografía desenroladas en suiza despois da segunda guerra mundial para identificar e promover os seus productos. nas bases ideolóxicas do deseño gráfico e da tipografía suiza disa época, promovíase a renuncia ao ‘estilo’ como expresión dunha maneira persoal ou artística de intepretar e expresar unha idea, apostando pola contra polos valores ‘funcionais’ da comunicación.

paralelamente aos traballos de publicidade directa do seus productos, geigy editaba uns cadernos científicos e de investigación (documenta geigy) que complementaban a sua estratexia publicitaria e tiñan como obxectivo prestixiar a compañía entre o público especializado.

recentemente celebrouse unha exposición no museo do deseño de zürich que recollía mostras do traballo realizado polo departamento de publicidade de geigy ao longo de 30 anos. ‘good design-good bussiness. swiss graphic design by geigy. 1940-1970’.

fontes.

corporate diversity. museum für gestaltung zürich. lars müller publishers. andreas janser. barbara junod. zürich. 2009. isbn 978-3-03778-16o-9

chemie werbung und grafik. hans neuburg. abc verlag. zürich. 1967

+ +

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: