80

Fletcher/Forbes/Gill. Pirelli (1)

Posted in 60's, alan fletcher, brochure, corporate identity, pentagram, pirelli, typography by desescribir on 22 February 2010

Tríptico Pirelli

‘Table of cars to which Cintura tyres can be fitted and pressures’

Deseñado por Fletcher/Forbes/Gill en 1962

145×205

Alan Fletcher foi un dos máis destacados deseñadores da segunda metade do seculo XX en Europa. Segundo a súa biografía na páxina do Museo do Deseño de Londres, o seu traballo propón unha síntese entre a tradición moderna europea e a cultura pop americana.

En 1962, despois de completar os seus estudos en EEUU, e dun breve periodo de traballo no departamento de publicidade de Pirelli en Milán, funda en Londres, xunto a Collin Forbes e Bob Gill, o estudio Fletcher/Forbes/Gill. Tres anos máis tarde, incorpórase ao estudio o arquitecto Theo Crosby, conformando así un dos primeiros estudios interdisciplinares capaces de dar unha resposta global e homoxéna ás diferentes escalas do deseño, e máis aínda, facendo certo un dos axiomas da vangarda dos anos 20 proclamados na bauhaus: ‘from teaspoon to city-planning’.

Coa incorporación de dous novos socios en 1972, e seguindo un modo de pensar moi común disa época respecto á práctica do deseño, que entendía o traballo do deseñador como un mediador, como a canle necesaria para facilitar a transmisión dunha comunicación, o estudio pasa a denominarse Pentagram, convertíndose nunha das axencias de deseño máis influintes a nivel internacional e que aínda hoxe se mantén activa.

Máis anuncios e traballos gráficos para Pirelli na magnífica páxina this is display que foi a inspiración para ista entrada.

2 Responses

Subscribe to comments with RSS.

  1. Fletcher/Forbes/Crosby. Pirelli (2) « 80 said, on 23 February 2010 at 16:32

    […] post anterior Tagged with: 60's, alan fletcher, brochure, corporate indentity, pirelli, […]

  2. veredes said, on 10 December 2010 at 7:04

    […] + articulo publicado en 80magazine.wordpress.com etiquetas:Alan Fletcher, diseño gráfico, ilustración […]


Leave a comment