Fletcher/Forbes/Gill. Pirelli (1)
Tríptico Pirelli
‘Table of cars to which Cintura tyres can be fitted and pressures’
Deseñado por Fletcher/Forbes/Gill en 1962
145×205
Alan Fletcher foi un dos máis destacados deseñadores da segunda metade do seculo XX en Europa. Segundo a súa biografía na páxina do Museo do Deseño de Londres, o seu traballo propón unha síntese entre a tradición moderna europea e a cultura pop americana.
En 1962, despois de completar os seus estudos en EEUU, e dun breve periodo de traballo no departamento de publicidade de Pirelli en Milán, funda en Londres, xunto a Collin Forbes e Bob Gill, o estudio Fletcher/Forbes/Gill. Tres anos máis tarde, incorpórase ao estudio o arquitecto Theo Crosby, conformando así un dos primeiros estudios interdisciplinares capaces de dar unha resposta global e homoxéna ás diferentes escalas do deseño, e máis aínda, facendo certo un dos axiomas da vangarda dos anos 20 proclamados na bauhaus: ‘from teaspoon to city-planning’.
Coa incorporación de dous novos socios en 1972, e seguindo un modo de pensar moi común disa época respecto á práctica do deseño, que entendía o traballo do deseñador como un mediador, como a canle necesaria para facilitar a transmisión dunha comunicación, o estudio pasa a denominarse Pentagram, convertíndose nunha das axencias de deseño máis influintes a nivel internacional e que aínda hoxe se mantén activa.
Máis anuncios e traballos gráficos para Pirelli na magnífica páxina this is display que foi a inspiración para ista entrada.
[…] post anterior Tagged with: 60's, alan fletcher, brochure, corporate indentity, pirelli, […]
[…] + articulo publicado en 80magazine.wordpress.com etiquetas:Alan Fletcher, diseño gráfico, ilustración […]